Sunday, February 3, 2008

walaupun seri tapi kalah..



the rise and downfall in epl yesterday..damn! i hate when arsenal or any other team take the lead back from man utd.....but congrats to adebayor..he's quite a prolific striker in the world now..

tensi aku ngan mu..leh seri lak smlm...spurs lak dan2 form..time lwn arsenal x nak defend bertubi-tubi mcm tu..disebabkan seri mu tersungkur ke no 2 liga..aduh..bukan senang nak keja balik tu..nanti mula kuar statement "we will bounce back"..tapi x bounce2 gak pon...klu mu mng smlm boleh menceriakan lagi keadaan...hahaha...semlm aku g mid ngan housemate aku..dah x de pape2 nak buat..g jln2 la...g kol 2ptg,kol 9 mlm baru balik...ramai betol org smlm..org shopping la..dah ada sale..tapi masa nak g tren delay lak...nak bagi laluan kat tren antara bandar..pe lagi, bila dah delay, makin ramai org duk tggu tren..pastu nanti tren pon mcm sardin la..bila dah smpi certain station, terpaksalah certain org mengalah utk tggu tren seterusnya sebab tren dah terlampau packed..bukan apa, klu berterusan mcm ni, kdg2 susah la org..mana tahu dia ada bende urgent utk disettlekan..kesian la org tu..huhu..tapi aku respek la kat org yg bertolak ansur dan yg mengalah ni..diaorg ni x mementingkan diri sendiri..org penting diri sendiri ni, selalunya ego dia mmg kuat..berlagak je lebih..huhu..hmm...dah balik dari mid, aku ngan housemate aku terus g tgk bola..haha..frust..arsenal leh mng lak..man city plak main cam nak x nak je..haha..bertambah frust la..huhu..by the way,thanx la pada sapa2 yg membaca blog aku yg x seberapa ni...

1 comment:

azmir said...

ref bias.. reds lak main cam sial semlm.. aku kalah bet