Thursday, February 14, 2008

kembali kepada petak pertama..


Man City deny United on an emotional day!

aku tgh tgk game aberdeen ngan bayern..tgh halftime..so baik tulis blog ni jap...apa dah jadi ngan bayern pon x tahu..defend agak kelam kabut...frust gak la tgk...persembahan bayern agak kurang konsisten sejak kebelakangan ini...dah la ribery x main...so x dpt la tgk skill dia..sama la ngan team feveret aku..man utd...tu mmg frust la..dah la seri ngan spurs pastu klh kat home ngan man city..lately klu derby je mst kalah atau seri...bagi aku fergie silap la sebab bagi scholes main 1st team cepat sgt...dia menganggu corak dan momentum permainan man utd..hargreaves/carrick partner ngan anderson dah ok dah...pastu aku rasa nani tu kena kasi masa skit lagi..dia tu style dah sama mcm ronaldo tapi memanjang x lepas je kalau nak dribble...crossing pun kurang tepat je..tapi aku pelik la..kenapalah man city x bape semangat main time lawan arsenal aritu..time derby match je dan2 power..tambah micah richards ngan r.dunne tu.. bersemangat defend...suck ar!!esok mlm man u lawan arsenal..itulah yg dpt mengubati hati peminat2 man u yg frustrated klu man u blh mng nanti..harap2 scholes x main la..kasi mid yg main masa dia injured aritu....defend jgn la goyang ngan adebayor tu..mark la dia betol2..
aku benci betol bila ada player man u duk sebot " we will bouce back.."tapi duk mcm tu je..

cheers!

No comments: